Yönetime yeni bir anlayış geliyor. ISTE Standartlarının eğitime gelmesi ile birlikte her şey değişiyor. Eğitimciler, yöneticiler, eğitime ilgi duyanlar, benim de bu konuda söyleyeceklerim var diyenler haydi bu platformda buluşuyoruz. Hiç bir şey eskisi gibi olmayacak.
emeği geçen değerli eğitimcilere teşekür ediyorum. Çok aydınlatıcı olmuş.
YanıtlaSil